CRM je poslovno rešenje koje pomaže kompanijama da unaprede svoje prodajne, marketinške i servisne aktivnosti kroz automatizaciju poslovnih procesa u cilju smanjenja troškova i povećanja efikasnosti celokupne organizacije i povećanja zadovoljstva klijenata.
Tri najznačajnija razloga za implementaciju CRM-a jesu:
- povećanje tržišnog udela
- podizanje nivoa zadovoljstva i vernosti korisnika
- konkurentnost na tržištu
Kompanije koje žele da svojim kupcima obezbede što bolji tretman, izbore se za njihovu vernost, a istovremeno da pridobiju nove klijente i dugoročno uspešno posluju na tržištu, moraju da optimizuju svoje resurse, prepoznaju prodajne mogućnosti i da korisnicima omoguće bolje korisničko iskustvo, a sve uz pomoć CRM rešenja.
Danas skoro da nema proizvoda bez prateće usluge. Najčešći tip pratećih usluga su transport ,dostava, reklamacija, izlazak na teren u slučaju zastoja, brzina odgovora na zahtev, evaluacija i drugo. Ideja iza CRM‑a je da se uz pomoć automatizacije obezbedi korisnicima brz odgovor na zahtev, koji prati i kvalitet. Kompanije koje ovo mogu da ponude svojim korisnicima imaju veliku šansu za stvaranje dugoročnih partnerstava, koja dalje utiču na stabilnost prihoda.
Kada se odlučujete za CRM rešenja, birate ona koja su prilagodjena vašem poslovanju. Generalno posmatrano, pri donošenju odluke o odgovarajućem rešenju, bitno je ispitivanje funkcionalnosti rešenja, nivo podrške koju nudi rešenje, cena, a posebno je važan test period, u kome možete da u praksi ispitate mogućnosti rešenja.
COMING može da vam ponudi CRM rešenja u on premise ili cloud varijanti.