Coming_logo-nov-2023-v4

Upravljanje korisničkom podrškom – Tiketing sistem

Tiketing sistem predstavlja softversko rešenje za upravljanje dnevnim zadacima, ali i sveukupno upravljanje ljudskim resursima i vremensku organizaciju obaveza

To je i baza podataka u kojoj se skladište važne informacije i evidentira sva neophodna dokumentacija.

U smislu IT poslovanja, tiketing sistem obuhvata raznorodne platforme koje se koriste za praćenje zahteva za IT uslugama, događaja, incidenata i upozorenja koja mogu zahtevati dodatne radnje od strane IT podrške. On pojednostavljuje proces rešavanja problema korisnika, olakšavajući kompanijama da pruže brzu i efikasnu podršku. Sa tiketing sistemom klijenti mogu da podnesu zahteve za podršku preko više kanala, uključujući e-poštu, telefon ili veb portal. Zahtevi se zatim organizuju i daju im se različiti nivoi prioriteta, što timovima za podršku omogućava da odgovore brzo i efikasno

Sta je tiket?

Tiket je poseban dokument ili zapis koji predstavlja incident, upozorenje, zahtev ili događaj koji zahteva nekakvu reakcijuTikete obično generišu zaposleni, ali moguće je i automatizovano kreiranje tiketa u slučaju prepoznatih incidenata. Kada se tiket kreira, dodeljuje se operateru koji treba da ga reši. 

Zašto je organizacijama potreban tiketing sistem?

Kako se obim i složenost organizacije povećava, tako raste i potreba za efikasnim upravljanjem problemima zaposlenih, van pukog slanja e-pošte ili pozivanja IT odeljenja. Softver za tiketing preuzima sve zahteve za uslugama i pretvara ih u jednu tačku kontakta. Ovi sistemi za tiketing mogu da čuvaju i upravljaju svim ljudskim, pravnim, IT i drugim upitima. 

Ostale prednosti i funkcionalnosti uključuju:

  • Poboljšanu vidljivost: sa svim zahtevima za podršku na jednom mestu, lakše je pratiti napredak i dati prioritet najhitnijim pitanjima. Relevantne, tačne i dosledne informacije dostupne su na jednoj lokaciji.
  • Povećanu produktivnost: tiketing sistem automatizuje i pojednostavljuje proces podrške, skraćujući vreme odgovora i poboljšavajući opšte zadovoljstvo korisnika.
  • Pristup centralizovanom spremištu: poboljšana saradnja olakšava timovima za podršku da sarađuju i dele informacije, dodatno poboljšavajući vreme rešavanja.
  • Detaljno izveštavanje: sistem pruža detaljne izveštaje o zahtevima za korisničkom podrškom, što olakšava identifikaciju trendova i poboljšava proces podrške. Takođe, on pruža podatke u realnom vremenu za izveštavanje i analitiku.

Vođenje projekata kroz tiketing sistem sprovodi se mnogo lakše i tačnije zbog hronološki navedenih zadataka koje treba odraditi, a detaljan pregled svih projekata i aktivnosti na projektima pruža uvid u efikasnost rešavanja zadataka. Poštovanje procedura otvaranja tiketa i evidentiranja utrošenog vremena na tiketima olakšava menadžmentu monitoring, kako praćenje opterećenosti svojih zaposlenih, tako i profitabilnost korisnika. Pored evidentiranja utrošenog vremena, na tiketima se upisuju detaljno koraci do rešenja problema i zahvaljujući tome će ostali konsultanti i menadžment znati trenutni status rešavanja tiketa. Pristup tiketima imaju i korisnici koji takođe mogu da prate tok rešavanja njihovog problema. 

Od velike pomoći projektnom menadžmentu može biti korišćenje Gantograma, grafičkog prikaza vremena početka i kraja projekta, sa svim njegovim kritičnim tačkama. 

Kontaktirajte nas:

Ukoliko ste zainteresovani za neku našu uslugu/rešenje ili imate bilo kakvih pitanja, nedoumica ili želite da nam pošaljete neki predlog, slobodno nas kontaktirajte. Vrlo rado ćemo Vam pomoći i odgovoriti u najkraćem mogućem roku.

Popunite kontakt formu ispod ili nam se javite

Saglasnost