FMS – ZA EFIKASNIJE I LAKŠE UPRAVLJANJE VOZNIM PARKOM
Ova aplikacija nudi rešenje kompanijama i institucija koji se bave transportom ili bilo kakvim poslovanjem koje uključuje flotu vozila. Cilj aplikacije jeste smanjenje rizika vezanog za investiranje u mašine, unapredjenje efikasnosti i produktivnosti, kao i smanjenje troškova transporta.
O rešenju:
Kako bi se iskoristio maksimum jednog voznog parka neophodno je u svakom trenutku imati informaciju o trenutnom stanju i detaljan pregled svih troškova. Fleet Management System aplikacija u potpunosti odgovara na ovakvu vrstu zahteva, pružajući korisnicima mogućnost praćenja parametra pripadajuće flote i organizacije voznog parka. Na taj način stepen iskorićenosti sredstava raste, dok se tekući troškovi poslovanja smanjuju.
Rešenje ima dva sistema: obaveštenje, odnosno upozorenje i generisanje izveštaja.
Putem aplikacije ili elektrosnske pošte FMS će blagovremeno obaveštavati svoje korisnike o:
- Isticanju lične karte, vozačke i saobraćajne dozvole
- Isticanju lekarskog uverenja vozača
- Isticanju osiguranja za vozilo
- Isticanju opreme (PP aparat, prva pomoć, ATEST TNG uredjaja) za vozilo
- Porebi promene guma iz letnjih u zimske i obrnuto
- Potrebi izvršenja tehničkog pregleda i servisa vozila
Drugi sistem podrazumeva izvlačenje , obradu, i kreiranje Excel tabele na osnovu podataka iz baze i generisanje izveštaja o:
- Potrošnji goriva po vozilu za dati period
- Troškovima održavanja vozila za dati period
- Angažovanju vozila za dati period
- Predjenim kilometrima i prosečnoj potrošnji za dati period
- Opremi i zapisnicima zaduženja i razduženja za vozila
- Broju evidentiranih kazni i saobraćajnih nezgoda
Važno je napomenuti da FMS ne nudi univerzalno rešenje za sve klijente, već prilagodjava aplikaciju prema potrebama klijenta. Uz to servis omogućava centralizaciju podataka, mobilnost poslovanja, visok nivo zaštite poslovnih podataka i podršku COMING tima. Ponuda se naplaćuje kao usluga na mesečnom nivou, te je moguće konfigurisati najbolji odnos cene i kvaliteta.