REŠENJE ZA KONTINUALNO UNAPREDJENJE – CI

Ovo je prva aplikacija ove vrste na tržištu, koja služi praćenju Continual Improvement procesa. Aplikacija se prilagodjava posebnim zahtevima Vašeg poslovanja, a dostupna je sa bilo kog računara u bilo kom trenutku preko interneta.

O rešenju:

Sa povećanjem obima poslovanja raste i broj medjusobno povezanih poslovnih procesa koje treba adekvatno ispratiti i organizovati. U takvim uslovima javlja se potreba za kvalitetnom softverskom podrškom, prilagodjenom posebnim zahtevima biznisa.

CI model je kolekcija od pet menadžerskih tehnika koje uključuju odredjivanje parametara, rangiranje mogućnosti za poboljšanja, rešavanje problema, implementaciju mera unapredjenja i poboljšanje ljudskog učinka. Može se primeniti u svim delovima proizvodnog procesa uključujući nabavku, prodaju, odnose sa kupcima, pripremu proizvodnje, skladištenje i otpremu, kontrolu kvaliteta. Kontinualno poboljšanje obezbedjuje lako praćenje rezultata, odnosno trenda i aktivnosti, a za cilj ima smanjenje rizika usled okruženja, nekorektnih akcija ili loše organizacije rada.

Aplikacija je dostupna sa bilo kog računara u kompaniji, kao i sa odgovarajućeg uredjaja koji ima pristup internetu. Može se koristiti i tokom sastanaka, putem projektora, a lider CI procesa može direktno da ažurira svaki dokument sa svojim timom u grupnom radu. CI aplikacija omogućava i klasičan pregled i filtriranje po uobičajenim standardima, a tri nivoa pristupnih prava obezbedjuju ciljano upućivanje korisnika ka onim delovima programa koji su im potrebni, bez suvišnih koraka u pretraživanju, pružajući ujedno visok nivo zaštite tajnosti podataka.

Kako do rešenja

Ukoliko vas interesuje bilo koje rešenje ili servis iz naše ponude popunite formu desno, a mi ćemo vam se javiti u najkraćem roku.

Kontaktirajte nas

Ko ste Vi i kako možemo da vam pomognemo?

*

*

*

*

Comments
Coming Computer Engineering

Kompanija COMING – Computer Engineering d.o.o. osnovana je 1991. godine sa ciljem da kreira, razvija, implementira, prodaje i pruža usluge podrške IT sistema, kako bi izašla u susret potrebama i zahtevima klijenata i tržišta.