ARHIVA I DELOVODNIK – COMDOC

Količina papirnih poslovnih dokumenata u preduzećima raste iz dana u dan. Takva važna dokumentacija se obično arhivira po policama i zahteva održavanje i čuvanje od strane čitavih odeljenja zaposlenih. Na taj način podaci postaju teško pretraživi i najčešće beskorisni, pa se elektronsko čuvanje dokumentacije pokazuje kao neophodno rešenje.

O rešenju

U doba informacionih tehnologija, digitalizacija arhiva predstavlja ključ za uspešno funkcionisanje jedne kompanije.

COMING vam predstavlja rešenje nove generacije COMDOC, koje donosi efikasniji i bezbedniji način čuvanja dokumenata a može se naći u on-premise i cloud varijanti.

COMDOC servis pokrenut je kao odgovor na rastuće potrebe domaćeg tržišta za jednim kompletnim, jednostavnim i funkcionalnim rešenjem za arhiviranje podataka. Implementacijom aplikacije obezbedjujete programsko rešenje koje služi za arhiviranje poslovne dokumentacije. Ovo savremeno tehnološko rešenje vremenom će rasti i razvijati se sa vašim poslovanjem. To je dugoročna investicija u iskorišćenje vašeg radnog vremena, koja će se u narednom periodu svakako isplatiti.

COMDOC omogućava:

  • Centralizaciju podataka
  • Mobilnost poslovanja – rešenju je moguće pristupiti sa bilo kog mesta, u bilo koje vreme i sa bilo kog uredjaja
  • Visok nivo zaštite poslovnih podataka
  • Konstantnu podršku našeg tima

Prednosti ovog servisa, uz već nabrojane, jesu značajno unapredjenje nivoa bezbednosti, kao i eliminacija potrebe za obezbedjivanjem bilo kakvog fizičkog prostora. Bitna karakteristika je i efikasno pretraživanje dokumenata, gde korisnici imaju mogućnost pronalaženja dokumenata na osnovu kreiranih foldera i/ili potfoldera, kao i na osnovu atributa dodeljenih dokumentima, čime se postiže značajna ušteda vremena.

Digitalni potpis je vitalna funkcija ovog servisa i ono što ga razlikuje od ostalih sistema za arhiviranje dokumenata. Digitalni potpis potvrdjuje autentičnost sadržaja poruke i garantuje identitet potpisnika dokumenta. Uz to, kroz uloge, tj. naloge u sistemu postiže se dodatna bezbednost podataka u smislu pretrage, izmene i arhiviranja podataka.

Kako do rešenja

Kako biste počeli sa korišćenjem poslovnih rešenja u COMING cloud-u potrebni su vam pristupni uredjaji (bilo koji uredjaji koje koristite u poslovanju – desktop, laptop računari, tableti, mobilni uredjaji…) i internet konekcija.

Konsultacije su neophodne kako bismo definisali cenu implementacije rešenja za vaše potrebe. Za konsultacije popunite formu desno.

Kontaktirajte nas

Ko ste Vi i kako možemo da vam pomognemo?

*

*

*

*